Palaveri 10.12.

Aloitettiin kuulumis kierroksella. Miten pidämme itsestämme huolta ? Ja mikä tuo hymyn huulille?

10-korttien käyttö ja sopimusehdot:

Case 10-kortit, muistetaan informoida asiakasta sopimusehdoista. Ohjataan asiakkaat käyttämään sähköistä korttia nettiajanvarauksessa. Opastetaan asiakas jo ostotilanteessa sen käyttöön. EI palata vanhaan ja vähennetä manuaalisesti kertoja kassalla. Pääset lukemaan 10-korteista ja sopimusehdoista tästä: https://kauppa.hutunki.fi/info/tilausehdot?lang=fi-fi

https://kauppa.hutunki.fi/cg/332/lahjakortit/



TEAM HUTUNKI: https://kauppa.hutunki.fi/cg/390/team-hutunki/

Team-Hutunki jäsenyyden tarkastaminen, jäsenyys tarkastetaan henkilöiltä joka kerta pelaamaan tullessa. GYM-->kulkuoikeudet---> team Hutunki---> henkilön nimi

Kassaan on avattu kulkuoikeudet välilehti, voit aamulla tullessasi laittaa kuluvan kuukauden team hutunki jäsenyydet auki. Tällöin helpompi pysyä perillä kenellä jäsenyys on vielä voimassa.


Laskujen maksut:https://wisehelp.fi/ohjeet/wisesales/laskun-maksaminen-kassalla/

Laskun maksu kassasta: Yritys---> henkilö---> tilaukset/laskut---> maksa

Mikäli asiakas maksaa koko laskun, ei tarvitse muokata summaa, mutta osasuoritukseen laskun summa muokataan sille summalle mitä asiakas maksaa. Klikkaa summa ja muokkaa maksettava summa.

Tapahtumat: Tapahtuma ilmoittautuminen, järjestelmä hyväksyy vain yhden sähköpostin, mikäli vanhemmalla ei ole kuin yksi sähköposti, täytyy lapsi lisätä CRM---> CRM---> lisää uusi kontakti---> lapsen etunimi+sukunimi+äitin sähköposti-->tallenna. Tämän jälkeen saat useamman lapsen ilmoitettua kerhoon samalla sähköpostilla.

Kassa: Virhelyönnit kassaan, on erittäin tärkeää korjata virheelliset lyönnit. Ollaan erityisen tarkkoja, että maksutavat täsmäävät, mikäli teet virheen, korjaa se ennen kun jatkat uuteen myyntitapahtumaan.

Virhelyönnin korjaus: Esimerkki. Maila/välinevuokra on maksettu smartumilla, mutta on lyöty vahingossa korttimaksuihin. Miten korjaan= Peruuta/ palauta tilauksia---> valitse haluttu tilaus---> palauta maksutavalta korttimaksu---> tee palautus--> tulosta kuitti ja kirjoita kuittiin virhelyönti.

Tee tilaus uudestaan ja laita oikea maksutapa SMARTUM.

Kassaan ja järjestelmään kirjautuminen: Muista kirjautua kassasta iltaisin ulos ja aamuisin omilla tunnuksilla sisään. Kun olet laskenut illalla kassan, muista sulkea kassa ja merkitä laskettu käteismyynti. Päivämyyntiraporttiin kirjataan työvuorossa olevan työntekijän nimi ja kaikki lasketut/tarkistetut maksutavat. Jos korttimaksu heittää päivän päätteeksi paljonkin plussaa ( korttikoneessa enemmän maksuja mitä lyötynä kassaan) niin lyö heittävä summa kassaan johonkin aktiviteettiin. Ja tulosta uusi raportti.

Myös varausjärjestelmään kirjaudutaan omilla tunnuksilla. Näin helpompi seurata mitä kassassa tapahtuu, ja mikäli on virheitä niin helpompi selvittää oikean työntekijän kanssa.

Henkilökunnan ruokailu: Mikäli syöt/ juot työajalla, maksat kassaan 4€ henkilökunta ruokailu. Löytyy tuotteena kassasta. Mikäli ruokatilaisuuksia on ja ruokaa jää yli niin niitä saa syödä ilmaiseksi. Jos vitriinissä on vanhaksi meneviä ruokia/sämpylöitä saatte syödä, ettei tarvitse heittää roskiin.

Palaverin virallinen osuus ohi! Ja oli aika palkita Jenna suurimmasta kehityksestä ja Miikka 40 v syntymäpäivien johdosta.

Pelattiin myös bingoa, ensimmäisen erän voitti Mikael. Toisen tiukan erän voitti Atte, joka palkitaan pikkujouluissa yllätyspalkinnolla.

Hutungin pikkujoulut pe 20.12.

Suljemme kello 16

klo 17 perinteistä jouluruokaa

klo 18 seinäkiipeillään

klo 19-21:30 pikkuiset joulukisat ja pelit

klo 22 Showtime: Juhani&Joonatan

Mahdollisuus myöhäisillan saunaan ja poreisiin.