4.12. Palaverin pöytäkirja

Aloitimme palaverin huvittuneissa tunnelmissa, tutustumiskierrosta ei enää tarvittu kun toimari nukkui pommiin ja henkilökunta sai verkostoitua 30min odotellessa! Menimme siispä suoraan asiaan ja asiakaspalautteisiin, google on erittäin tärkeä palaute kanava ja arvostelut olleet erittäin positiivisia kummassakin yrityksessämme! Kysyn jokaiselta yritykseltä palautetta jälkikäteen s-postilla ja nämäkin ovat olleet tyytyväisiä niin tiloihin, aktiviteetteihin kuin palveluun. Syksyn tyhy-päivät ja pikkujoulut olemme onnistuneet näin ollen vetämään erittäin mallikkaasti, kiitos koko tiimille!

Kävimme hieman järjestelmään liittyviä asioita näytön jaon kautta, asiakaspalautetta on jonkin verran tullut team hutunki jäsenyyksistä, joten kertasimme jäsenyyksien erot ja myyntipuheet läpi, voit kerrata ne vielä täältä. Vakiovuoron tekemisen katsoimme myös näytön jaon kautta, mikäli et päässyt palaveriin, kertaa tämä vakituisen työntekijän kanssa. Katsoimme myös mistä löydätte sopimusehdot team hutunki jäsenyyksille sekä vakiovuoroille ja ne löytyvät täältä. Sopimusehdot on ehkä vaikea muistaa ulkoa, mutta asiakaspalvelun tulee osata ne asiakkaalle kertoa, joten opetelkaa vähintään polku mistä ne löytää tarvittaessa. Järjestelmään liittyen kävimme myös kassan tilaukset/laskut välilehteä läpi, maksamattomat ajanvaraukset listaus on VAIN ajanvaraustuotteita varten, tilaukset/laskut välilehti antaa kaikki yrityksen/asiakkaan maksettavat tuotteet, jolloin ne saadaan kerralla maksettua kassalla. Kun teen tilauksia yrityksille/asiakkaille, ne sisältävät poikkeuksellisesti lähes aina muitakin kuin ajanvaraus tuotteita, jos olet tästä epävarma, kertaa myös tämä vakituisen työntekijän/minun kanssa läpi.

Iso osa keskustelua liittyi myös CRM käyttöön, olen tehnyt erittäin paljon huomiota että asiakkuuksia lisätään järjestelmäämme ilman sähköpostiosoitetta, tämä on pakollinen tieto! Mikäli järjestelmässä on vain etunimi+sukunimi, kuinka voimme laskuttaa asiakasta? Emme myöskään saa asiakasta millään keinoin kiinni, emmekä voi hyödyntää uutiskirjeen lähetystä yms. CRM otetaan aina asiakkaan sähköposti, mikäli näitä asiakkuuksia tulee eteenne että nimi+sukunimi löytyy, mutta ei sähköpostia, se tulee ehdottomasti puhelun aikana lisätä CRM kyseiselle nimelle. Kävimme läpi myös tämän screeniltä, vahvista osaamisesi mikäli et ollut palaverissa paikalla.

Pikkujoulukausi huipentuu omiin jouluihimme 16.12. ja äänestyksen voitti Karting!

-Klo 17 suljemme Hutungin
-Klo 17.30 syömme jouluaterian
-Klo 18.30 Karting center lämmittely, aika-ajot, finaali, palkitseminen
-Klo 20.30 Urkan baari, bilismatsit & karaoke
-Klo 22.00 Halukkaat keskustaan cocktailille (LA Bar mahdollisesti yksityisenä vain meille)

On aika kiittää teitä aivan huipusta vuodesta yhdessä;

12 yksityistä saunakabinetti porukkaa
104 Tyhy- päivää yritysasiakkaille
65 lasten synttärit
8 isoa turnausta
31 eri oppilaitosta

Plus kaikki muut asiakkaamme, huippu meininki, huippu tiimillä! <3 Kiitos tiimi, ensi vuonna vielä vähän vahvempina!

Work shopissa kiteytimme ryhmätyöskentelynä mistä Hutungin asiakaspalvelu koostuu ja mikä on sen merkitys? Alla kootusti tiimimme ajatuksia aiheesta:

Asiakkaan kohtaamisesta ja palvelusta kasvotusten ja puhelimitse. Ennakoidaan, mitä on tulossa?Kartoitetaan asiakkaan tarve ja vastataan siihen. Luodaan hyvä ensivaikutelma ja pohjustetaan asiakkaan kokemus Hutungista positiiviseksi. Asiakas tulee takaisin ja tuo meille jatkuvuutta tulevaisuuteen. Ilman asiakaspalvelua, ei olisi mitään. Luodaan asiakkaalle henkilökohtainen palvelukokemus. Asiakaspalvelulla voi pelastaa monenkin tunnetilan. Asiakkaan huomioiminen on vuorovaikutusta. Oma panostus ja fiilis vaikuttaa, tiimityöskentely on tärkeää. Tuotetaan asiakkaalle lisäarvoa palvelullamme. Tiedostetaan oma arvo ja asetetaan rajat tarvittaessa. Tiimi työskentelee auttamisen halusta asiakkaita kohtaan ja haluaa tuottaa palvelulla hyvän mielen jokaiselle!