Tiedote Pankkari Bowling päättymisestä

Hyvät Äänekoskelaiset asiakkaamme,

vuokrasopimuksemme Äänekosken kaupungin kanssa päättyy 30.6. , jättäydyimme tarjouskilpailusta pois taloudellisista syistä, kovasta yrityksestämme huolimatta emme saaneet keilahallia kannattamaan. Järjestämme näiden viimeisten viikkojen aikana loppuunmyynnit ja kaikki r-menu annokset myydään alennetuin hinnoin, toivomme että tulette vielä meille keilailemaan ja viihtymään kanssamme. Jatkamme yritystoimintaamme Hutungissa Vaajakoskella, kaikki meiltä ostetut lahjakortit käyvät Hutunkiin, joten lämpimästi tervetuloa maakuntamatkalle, mikäli ette kerkeä kesäkuun loppuun mennessä niitä käyttämään.

Juhannus tuo poikkeuksia aukioloaikoihimme, Pankkari Bowling on suljettuna 21.6.-23.6. mutta avoinna poikkeuksellisesti jo 24.6. ja 25.6. klo 13.-19.00.

Haluamme kiittää näistä yhteisistä vuosista Äänekoskella, avasimme keilahallin intoa puhkuen vuonna 2019, vaikean korona- ajan yli selvittiin, mutta kysyntä vapaa-ajan keilailulle jäi silti vähäiseksi, nyt on aika päättää yksi luku perheyrityksemme historiassa ja keskittää kaikki energia Vaajakosken liiketoimintaamme. Pankkari Bowlingilla alkaa alennusmyynnit heti, ruoka-annokset alennetuin hinnoin huomisesta eteenpäin. Pankkari Bowlingin jäähyväisiä vietetään 28.6. koko päivän 14.-20.00 hohtokeilailua -50% alennuksella sekä loput jäljellä olevat ruoka-annokset -30%. Viimeistä päivää pidämme keilahallin avoinna 29.6.

Kiitos kaikki asiakkaamme, moikataan kun tavataan!

Kesäterveisin Jasmiina, Miikka ja Oona Poutiainen