Olet täällä

Ryhmäliikunta

Itsenäisyyspäivänä 6.12. ei ole ryhmäliikuntaa.

TIISTAISIN

KLO 18.05 - 18.50

JÄTTIPALLOJUMPPA 45min

Jättipallojumppa vahvistaa lihaksistoamme, kehittää koordinaatiokykyä, parantaa liikkuvuutta sekä polttaa tehokkaasti rasvaa. Tunti sopii kaikille iästä ja tasosta riippumatta, jättipallon päällä perus lihaskuntoliikkeetkin tuntuvat kevyiltä! Yhdistelemme tunnilla eri liikesarjoja uusimpien hittibiisien tahtiin, jättipalloa sekä käsipainoja apuna käyttäen. Sinulla ei tarvitse olla aiempaa kokemusta jättipallon kanssa jumppaamisesta, jokainen harjoittelee oman taito- ja kuntotasonsa mukaan. 

KLO 19.05 -20.00

JAMBAILA 55min

Jambaila on vauhdikas tanssillinen kuntotunti, jossa hauskanpito ja hikoilu yhdistyvät. Tällä tunnilla tutustutaan erilaisiin afrokaribialaisiin biletanssityyleihin: Sensuelli kuubalainen salsa, rohkea reggaeton, räväkkä jamaikalainen dancehall, iloinen karibialainen soca, metka afrikkalainen ndombolo sekä merengue vievät ajatuksesi aurinkoon ja hiekkarannoille, kuumiin ja tähtikirkkaisiin öihin. Jokaisella tunnilla tulee osittain uusia ja osittain tuttuja askelia, joten uudetkin oppilaat pääsevät helposti mukaan, mutta vakituisille kävijöille on aina jotain uutta.

KLO 20.05-20.35

RVP 30min (reisi, vatsa, peppu)

Naisille suunnattu kiinteyttävä täsmä-treeni reisi, vatsa ja pakara alueelle. Tehokas 30 minuuttinen tehdään pääosin kehonpainolla, ohjelmasta riippuen. Tunnilla tehdään monipuolisia täsmä-harjoituksia musiikin tahtiin niin pystyasennossa kyykäten, kuin matolla rutistaen. Tunti aloitetaan lyhyellä alkulämmittelyllä, joka valmistaa reidet, pakarat ja keskivartalon tuleviin harjoituksiin. Tunti päätetään aina lyhyisiin palauttaviin venytyksiin. Tämä puolituntinen ei jätä ketään kylmäksi!

 

KESKIVIIKKOISIN

klo 9.05-10.00

PILATES 55min

Tunnilla keskitytään keskivartalon liikkuvuuteen ja kehonhallintaan fysioterapeuttisesta näkökulmasta, harjoitetaan kehon syviä lihaksia helpoilla, mutta tehokkailla matto-harjoituksilla. Aikaisempaa kokemusta ei tarvitse, sopii kaikille ikään ja kuntoon katsomatta. Pilatesliikkeiden teho perustuu 6 periaatteeseen: tarkkuus, keskittyminen, kehon keskustan käyttö, kontrolli, liikkeen virtaus ja hallittu hengittäminen. Tunti aloitetaan liikkuvuutta lisäävillä, fascioita avaavilla harjoituksilla ja etenee haastavampiin keskivartaloa ja syviä lihaksia vahvistaviin harjoituksiin.

KLO 18.05-19.00

LIHASKUNTOTUNTI 55min

Sopii niin naisille kuin miehillekin! Tunnilla kuormitetaan koko kehoa, toiminnallisia liikkeitä yhdistellen. Tunti ei ole tylsää puurtamista, vaan yhteen hiileen puhaltamista uusimpien hittien tahtiin. Tehokas koko kehon treeni kehittämään lihaskestävyyttä, voimaa ja kehon kykyä polttaa rasvaa treenin aikana. Tunti on raskas lihaskuntoharjoitus, jossa jokainen tekee oman kuntotasonsa mukaan. Käytämme tunnilla vastuskuminauhoja, painoja, step-lautoja ja hyppynaruja osana monipuolista treeniä.

KLO 19.05-19.35

SYVÄVENYTTELY 30min

Syvävenyttelyssä edetään pienistä avaavista liikkeistä isoihin syviin venyttäviin asentoihin. Tunnilla voit itse lyhentää venytysten kestoa ja liikelaajuutta tuntumasta riippuen. Puolentunnin aikana käydään päälihasryhmät läpi ja haetaan kehoon rentoutta ja liikkuvuutta. Syvävenyttely tunti sopii kaikille palauttavaksi ja kehoa huoltavaksi harjoitukseksi.

 

Jasmiina Poutiaisen jäädessä äitiysvapaalle ryhmäliikuntatunnit ohjaa Miia Kautto.

Varaa paikkasi tunnille p.0401244300, Tervetuloa! 

Ryhmäliikuntatunnit myös tilauksesta, pyydä tarjous; jasmiina.poutiainen@hutunki.fi

HINNASTO:

  • Sarjakortti 10-kertaa 60€
  • Yksittäiset tunnit 7€/hlö

Hutungin ryhmäliikunnan oma ryhmä Facebookissa https://www.facebook.com/groups/595587330504287/?fref=ts

PUKUHUONEET JA SAUNAT

Pukuhuoneiden yhteydestä löytyy saunat. Saunat lämpiävät iltaisin klo 17-21.00 välisenä aikana. Saunomisesta emme jumpassa olleilta veloita mitään. Alapuolella kuva naistan suihkutilasta sekä saunasta.